Russian and English versions
ФИЛ ЛИ
«ВСЁ ЭТО ПРОИСХОДИТ ИЗ ВАЖНЫХ ТЕМ, КОТОРЫЕ ЗАТРАГИВАЕТ МУЗЫКА»
Photo: Instagram Phil Lee
Фил Ли – креативный директор кампании альбома NEVER LET ME GO. Он сотрудничал с такими артистами, как Adele, Beck, The xx, The Prodigy, MIA и многими другими. Большое спасибо Филу за его комментарий проекту о главной идее для кампании нового альбома Placebo. (In English below)

Phil Lee is a Creative Director of the NEVER LET ME GO album campaign. He has had creative collaborations with artists such as Adele, Beck, The xx, The Prodigy, MIA and many others. Many thanks to Phil for his comment for our project about the main idea of the album campaign for Placebo!

В креативной концепции кампании альбома NEVER LET ME GO много идей и «наслоений».

Все это происходит из важных тем, которые затрагивает музыка.

Снимок группы, сделанный Мэдсом Перчем, резонирует с общей идеей.

В частности, особое внимание уделяется личности и тому, как люди представляют себя в этой цифровой среде, управляемой социальными сетями.


English version
PHIL LEE:
"ALL OF WHICH STEM FROM THE SUBJECT MATTERS COVERED WITHIN THE MUSIC"
There are many ideas and layers to the creative vision for the NEVER LET ME GO album campaign.

All of which stem from the subject matters covered within the music.

One that seems to have resonated is the band imagery shot by Mads Perch.

Specifically looking at identity and how people present themselves in this digital first, social media driven environment.

Made on
Tilda